Thursday 23 November 2006

系統失靈

終於出事了。

『System Error: Immunity System Failure (-69145)』


『水痘 (Chickenpox 或 Varicella) 是由水痘帶狀疱疹病毒 (Varicella zoster virus) 引起,是兒童常見的急性傳染病,多發生在五至十歲的兒童身上。患上一次後,身體會自動產生免疫能力,因此能終生免疫。

水痘痊癒了,但水痘帶狀疱疹病毒並沒有消失,而是「寄居」在神經線的細胞內。當身體虛弱時 (如老人家、免疫系統受影響的病人、大病期間) 病毒就會發作,變成帶狀疱疹,沿神經線長在皮膚上,這就是「生蛇」了。』(節錄自Yahoo!知識+


因為亂用藥,事情搞得更糟了,呃,病情。被醫生鬧,怎麼每次都被鬧呢?早知我也去當醫生吧,收了錢,還可以罵人,爽。

「呢D係疱疹。幾時起?」「前晚。」

「有冇搞佢?」被識穿了「查左D藥膏。」

「咩藥膏?」拿出了一個白色吉盒。

「嘩,呢隻類固醇,D病毒最啱,你餵飽左D病毒,唔怪之發成咁啦。」

 呆。

「睇下你隻眼有冇事先‥‥‥仲未有事。搞得唔好,可能會盲。」

 呆X2。

「如果入左眼,盲梗。」

 呆X3。

「你呀,唔識就唔好亂咁用藥,睇醫生嘛。」「果時三更半夜‥‥」

「咁你咪第二朝黎睇咯。你留意隻眼呀,如果惹到去隻眼度,即刻落黎睇呀。」



事情不會就此了結,似乎。今云大鑊。

No comments: