Monday 11 June 2007

屈原、再屈

聽說屈原因勸唔掂佢老細就嬲得滯去左跳海自殺,後人為了唔想D魚食佢條屍,就掉D粽落河餵魚,再後來,D人為左唔想益D魚,就自己食番D粽。

問題一,聽講屈原鐘意左佢老細,但佢老細唔聽佢講唔啋佢,佢先至去自殺,咁,算係為情自殺吧,何來為國捐軀?
問題二,聽講屈原係南方人,熟水性,所以說佢係綁著舊石掉落河,有冇謀殺的可能呢?甚至係情殺?
問題三,何解當時D人咁有米可以擲咁多米飯落河?打仗時期唔係唔夠食嗎?邊得來咁多野去丟呢?
問題四,掉咁多米飯落河,污染左條河之後,乜都死啦,咁唔係會腐得更快嗎?
問題五,D粽扎到一舊野咁,D魚識得拆開唻食嗎?
問題六,以前D粽係俾魚食,宜家係人食,咁算是人吃魚糧嗎?以後的日子裡人類會吃狗糧貓糧嗎?
問題七,屈原咁偉大就有粽食,秦檜咁賤格又有油炸鬼食,咁有乜野食得既係紀念孫中山呀秦始皇呀咁呢?

以上七個謎,有機會真係要問問兒戲王和Adam鄭。
『我唔係要你同意,我係要你明白!』今晚PTU裡陶大宇的神氣對白。講得好!這就是做頭目該有的氣魄,做領袖配得的神威。令我想起了我最近不停地左右阻撓著大大小小的仆直,「這樣不行」「沒有時間」「無人手」「改仲衰過唔改」「排期排到月底」等等。若果逆旨的話要殺頭,多給我十個頭亦未夠。反之,若不趁早喊停題出問題,以後面對的會是一堆核彈吧。而這堆核彈最終還不是爆到我頭上來嗎?

「我唔係要你同意,我係要你做!」
「我唔係要你同意,我係要你明白,真係無人手去做!」

明哲保身 VS 明言保命。問題是該保護哪一樣才好呢?


有機會的話,我想丟以下的食物落海(如果亂丟垃圾會獎一千五百的話):熱狗、巴菜、腥苗、番薯籮橙。

No comments: