Thursday 5 July 2007

最緊要型

今早收到兩個推銷電話,先講第二個。

『喂,請問係唔係彭生呀?』「唔係,你邊位搵佢呀?」『哦,咁無野喇。』十秒內解決掉。

第一個電話是某中資銀行推銷白金卡。

『跟據我地記錄,你的Master Card記錄良好,所以我地免費幫你升級到白金卡。』記錄當然良好啦,當初三個月刷完了三千元換迎新禮品之後,便一直收在家裡沒用過,就連月結單都沒再收過。

「哦,咁係唔係可以選擇唔升級架?」『係。』「咁我唔升喇。」

之後我問朋友「白金卡有啥用?」
『當武器掟人,用黎索K,用黎做書簽,等等』
「原來係咁。有銀行話免費升級我的mastercard做白金卡」
『好呀,咁先夠型』
「係,做人最緊要係咩?型~咯」


後記,有一次有個推銷銀行貸款的人,被在下耍了五六分鐘,首先我問了一堆貸款事,之後我評批「別的銀行比你平宜喎,每個月平兩蚊,你可唔可以平多四蚊先?」,之後對方要和我核對個人身份,我說「無喎,我唔記得自己身份証號碼架」,對方質疑我並非手機號機主,我說「唔係喎,我真係機主黎架」,擾攘多分幾鐘對方頂唔順終於掛了電話,太好玩了。

No comments: