Saturday 3 June 2006

編劇對白

近排多看電視劇,有些劇集喜歡用難明的對白,好似好有深度,又好似唔知翕乜咁。
『有d野,唔知你知唔知,或者我唔應該講,不過,我覺得你應該要知。』
『若果你認為我已經知道,咁你再講,都只係無謂;如果你認為你講左,我都係等於無聽過,咁講同唔講,都無咩分別;講同唔講,知同唔知,有時,其實又有咩所謂呢?又會有幾大影響呢?呢d野,你無理由唔知架。』
如果換轉日常對白,可能係:
『有d野,唔知你知唔知,或者我唔應該講,不過,我……』
『咩事?係?快d講快d講』
又或者:
『下?乜野呀?』
但無論對答係點,個ending可能都係一樣,如下:
『有d野,唔知你知唔知(下略)』
『(略)』
(靜默)
(靜默…)
(再靜默……)
(靜默加臉紅……)
『你……      』

No comments: