Saturday 16 May 2009

特首該與不該可不可

就近日特首在答問大會上的事,我想同曾特首講:

1. 特首該為香港民生謀對策。
2. 特首該為香港經濟謀出路。
3. 特首該為香港推動環保,改善空氣。
4. 特首該為香港抗疫投放更多資源。
5. 特首不該為長毛型流感費神,不過,睇議員真係好睇過夏雨D戲。
6. 特首不該回應與香港民生無直接關係的問題,尤其是非本地發生的事件。
7. 特首不該為任何投資失敗者落台,落台不是負責任的解決方法,無能力解決事情者除外。
8. 特首可以為投資失敗群尋求最好的解決方法,不過唔好送錢。
9. 特首可以將我隔離一星期,聽講渡假村有電視有 WiFi,一人一房好鬼爽。
10. 特首唔可以代表全香港市民、或部份香港市民,去抵抗長毛型流感。
11. 特首唔可以被憤然離場的抗議嚇到,有辱國體。
12. 特首唔可以急著解畫話推說自己詞不達意,令人懷疑其表達能力以至工作能力。

假如香港政府係一間私人公司,我想,有一堆人早就俾人炒魷了,或者,早就被一堆人搞跨清盤了。

假如你每個月拿納稅人十萬蚊,你會為他們做什麼呢?改善社區?增加就業?解決紛爭?打擊罪惡?定係平反六四?不對不對,應該係租船去釣魚台,然後假日響銅鑼灣旺角街頭高叫「為民請命」三小時之後返屋企睇電視。

六四真係唔係幾好,七三丫,Apple iPhone app 拆帳都係七三,仲包所有 service charge。

No comments: