Saturday 16 May 2009

加到你唔信

從朋友傳來的『加薪加到你不信!』,基於種種原因,呢個故仔極之有可能與小弟有關。

由於一句「加到你唔信」,我開心咗三日。
由於一句「加到你唔信」,人長大了。

...

話說當年剛從外地畢業回流,由於當時 I.T. 界不景氣,很難找工作。在介紹底下,找到一份月薪 $7,000 的工作,工作要求是可能會上京工作。同期也有另一人,也是剛從外地畢業回流,也上京工作。

半年之際,某周三的晚上,老闆召了我們入老闆房,閂埋房門秘密地說:「我都知委屈咗你兩個架啦,不過我同你講,出年公司就會上市,到時就會加你地人工,會加返晒俾你,仲會加到你唔信添!」。

因為呢一句「加到你唔信」,我夢想著會有萬七蚊一個月,我開心咗三日。

舊 roommate 聽了,說:「加一蚊!加到你七千零一蚊,真係加到你唔信!」,就算被人潑冷水都好,起碼我真係開心咗三日。

之後我開始查考上市的事情,才發現,就算我曉飛,都無法幫公司達到所需的業績。然後,一班同事就日日講笑「上市上市上街市」。

半年後,有一晚我夢見劉德華做咗我阿哥,好似幫咗我或者救咗我(佢真係好人)。翌日,我返到公司就著手打辭職信辭工了。

...

會加人工加到你同我都唔信的老闆,可遇不可求,有實力的公司就有能力付出更高的薪金。職場上沒有不勞而獲的,頭兩年的工作經歷讓我知道工作上重要的事情:

一、公司未必會發掘人才,人才是會自行發掘並以行動証明自己。

二、上司永遠是朋友,因為,上司不可以是敵人。幫到上司等於幫到自己。

三、為公司帶來超越薪金的收益才算是「對得起份糧」,這是剛畢業時,一位博士老前輩向我說的金科定律:人工三倍。

想「加到你唔信」嗎?先做到以上三點吧。若然真的勞而不獲,檢討自己問題:一係無效率的勞,一係功不補鑊,一係勞而不達,一係生不逢時,或者係揀錯工(記著老闆永遠是對的)。不要以為自己懷才不遇,這念頭難以為自己帶來什麼益處。

No comments: