Sunday 23 March 2008

最尾的第七天

打算惡搞一下無線的《最美麗的第七天》,但最近個腦實晒,諗唔到野,連PROGRAM都無心情寫。不過世事總會迫你上返軌道(最少會在軌道上拖住你走唔放),前日終於迫到要「出手救市」。其實DUP CODE的感覺都可以很爽,只係過咗咁多年,可能已經忘了當初第一次DUP出一個PROGRAM的感覺,看著自己無中生有、將「你想」實現出來的PROGRAM,那種成就感應該不亞於建一幢大廈吧。

返回正題,終於看到有某君出手惡搞了《最美麗的第七天》的主題曲,以下節錄其網誌(來源:weblog.xanga.com/sor_mack/648374895/item.html)。

在這天這一分鐘遇你//Assignment一早出左
望向Notes的感覺很惡//但係javascript同DOM都好似唔係好熟
Assigment 未準備//玩多兩日先...
未想到應該點寫 在Hea//大把時間呀麻..... ha ha ha
 
要寫Hello World需要運氣// 成日漏分號同括號
未意識Cookies可會 玩你// expiry date漏.toGMTString()
reload過 亦一樣//寫錯左,搞到render錯...
然後嘆氣捉不到道理// .....................................
 
*七天sources code交錯 目標似遠離//做做下睇返先知做漏!
 噹噹聲使我停住了吸氣// alert(variable); 無數次去check content
 七天終於起貨 記得要儲起// 終於做好,save左去先
 否則當機就要重做過 *// 因為電腦係唔可靠
 
尚有很多的sources code是錯// logical error: year > today.getFullyear();
做到好想開口叫搞錯// 原來係錯低能野...
最終也 見到了// 諗極都唔明點解有D由cookie restore落form會死
全是多出的空格害我// 原來係個地方名最後面多左格space,睇鬼到...


TVB 最美麗的第七天 - 主題曲 - 優先播映 (TVB Channel)

No comments: