Wednesday 13 February 2008

楝篤、閃咭、朋友

最近一直在聽黃子華的楝篤笑,題材一般都是當其時社會最熱的話題,假如他今年再開楝篤笑,我想他會提及當下最熱的兩個詞語:閃咭、朋友。

『香港人近排好友善,點解?因為四海之內皆朋友,所有網友都升格成為朋友。你又係佢朋友,佢又係你朋友,大家忽然之間多左好多朋友。咦?阿腥,我好似唔識你架喎,不過,唔緊要,最緊要知道有冇閃咭丫?有閃咭即係朋友啦。哦?無呀?咁對唔住喇,我唔可以同你做朋友,因為你無閃咭,又或者你的閃咭唔夠我多,我做「你既朋友」並唔可以擴大我果collection。不過,你可以做「我既朋友」,因為我只可以俾我堆閃卡「我既朋友」(做出其招牌側身右手指住觀眾的姿勢)即係你……

『有D人問,警方點解要拉放相的源頭,點解唔拉拍果個人?點解要咁高調?點解搞到滿城風雨?有乜點解?拍果個都話,部電腦壞左,壞左就即係無晒DATA,咁即係無用啦。EGG、放相果個就唔同喇,佢可以一格一格咁放出黎,即係佢有完整既DATA啦,即係有畫面有聲係無格仔,咁唔通緝佢,通緝邊個?咁高調,無非都係引蛇出洞,只要佢繼續放,就有機會拉到佢,只要拉到佢,先有機會搵到果段片……

『宜家乜都貾值,以前我地做錯野,先生會叫我地罰抄一百次一千次「我以後唔乜乜乜」,抄好之後,拎住疊野,去求先生原諒,可能仲要罰企呀洗廁所之如此類咁。宜家,只要你肯講一句,就可以叫人忘記左件事,積極咁去面對人生,只要你肯講一句:「我以前係好天真同好傻」,喂,你真係當全世界係好天真同好傻呀?……

『不過,在大家考慮到底邊個先係天真邊個傻之前,要先搞清楚,到底佢講既天真同傻,係指乜野?係指唔應該俾部DV存在?指上錯左人地張床?定係指揀錯左人選呢?』


有點兒過火,似乎真係中左毒。

No comments: