Saturday 27 June 2009

little home improvement (part 3)

一直都覺得裝修之後的窗簾很透光,夜晚瞓覺時覺得未夠黑,日頭若然想響房睇電影又唔夠暗,打機都有點不夠過癮。但要換也非易事,一來不想走到深圳去買(這是阿媽去深圳買的),二來在香港買又不平宜,估計得花千餘元。所以想,不如加張黑畫紙吧。

昨日收工行過吉之島,在賣大畫紙處見到郵包紙(仲要係防水),便覺得這是更好的選擇,相比畫紙要平宜又沒有畫紙脫色的可能性。不過,日日曬唔知有咩影響。

左面是沒有郵包紙墊底時,晚上窗簾透光的情況;而右面就是用了郵包紙墊底,晚上街外燈光大減:


暫時三幅窗簾裡改良了兩幅,希望今晚瞓返一覺好的。

工程費用:兩卷各兩張郵包紙($10x2),雙面膠紙 $6.9。
工程小時:少於兩小時(一面睇《講數阿姐》一面剪剪貼貼)

備註:這兩張相都是用普通 DC 以 night mode 四秒曝光來拍的。

No comments: