Wednesday 21 January 2009

繼續摘椰子

有個族長專門收留啲流落荒島嘅人,幫手摘椰子,因為成村人都係靠食椰子大。

摘椰子嘅人越來越少,最後剩返兩個,但係啲椰子樹就越生越高,啲椰子仲越來越難摘,而呢兩個人摘椰子嘅技巧就被迫地越練越高。基本上,成個島已經無人識得去掂呢啲樹,什至連族長都懶得再去爬樹咯。

某日,族長响島上發現咗一棵香蕉樹,於是叫其中一個人得閒時去摘兩隻蕉睇吓。族長講完之後,堆椰子樹即時標高咗。

為咗棵香蕉樹,族長於是出海撒網,網咗一個人返嚟摘椰子,諗住求其阿水都可以摘到一兩個椰子,咁就有其他人去摘蕉。過咗幾日,呢個人連樹都未爬到上去,就被椰子掟中咗,扁咗,浮返出海。咁果幾日少咗個人摘椰子,全村缺糧,唯有叫呢兩個椰子人一次過摘返少咗嘅椰子,仲要專挑啲大椰子,以平息民怨、穩定民心。

族長又再出海網咗個人返嚟幫手摘椰子,但係族長個心真係好想食蕉,於是的咗個新人去摘蕉。啲蕉生又得快,棵蕉樹又矮,搞到全村人都想吔,最後尾,連族長自己都去咗爬香蕉樹。

族長見摘蕉咁易,突然之間忘記咗原來摘椰子係一件好唔容易又好鬼死花時間嘅事。

都係食蕉好,慳水慳力丫嘛。所以俗語有一句「食蕉啦你」,即係「掂過碌蔗」咁解。

嗱嗱拿,小心啲呀,走開呀!唉唷,啱啱唔覺意擲爆咗個椰子。都話咗貪快咁高擲個椰子落去係唔得架啦,要時間爬上爬落嘛,鬼叫下面唔係沙灘咩。

No comments: