Sunday 7 August 2005

玩咩!?

「可惡~約好了,又放我飛機。早知唔咁早出黎啦,訓多陣好過啦」
打電話給她時,心中很憤怒,還好,抑壓住了......


本來約好了今晚在尖沙咀為舊團友慶祝生日,原本午睡中的我還特地起身,快速準備好就出門,而且少有地七時正抵達尖沙咀。剛出閘我就打電話確認集合地點,點知,她說臨時改了昨晚慶祝,真係「火都黎埋」,二姐都無面俾。

還好,抑壓住怒火。因為,發火都無補於事。浪費了時間浪費了車費,但討不回的。

心中不停地想「可以通知我嘛。講好如果要爽約就電聯,否則就會出現,為何不早通知我?」寒暄幾句後掛線。

想想,可以怎呢?爸媽去了撐檯腳睇大戲,阿妹去了拍拖,就得我一個戇居居在尖咀發呆。

算了,回去吧。

No comments: