Friday 4 December 2009

小二數學題

小金字塔頂著大倒金字塔情況又再惡化,尤其是當大倒金字搭被冠上「跑數」壓力之後。

作為「出奇蛋」隊長,唔想成為「祭旗蛋」,就要滿足晒三方願望……痴心妄想。

從禮拜一早上十時到翌日晚上十一時,在卅七八小時裡,我完成了三個應用和一個庫(library)。其實大家都只是想賺多點,可唔可以先動腦筋,解答我這個小二數學題呢?如果答不出,請大大聲講出「我乜乜乜,真係咋過D細路哥」。

小二數學題:
煮一碟牛河十分鐘賣卅蚊,
篤一串魚蛋半分鐘賣五蚊。
假如一日工作做足九小時,
起勢係咁煮又或者係咁篤,
每十分鐘就賣出一碟牛河,
每半分鐘就賣出一串魚蛋,
請問你會選擇賣邊樣野呢?

我宜家開始明白點多我既童年要讀咁多無厘啦更的書和考試。

No comments: