Saturday 18 March 2006

grad photo taking day

今日有位好朋友影畢業相,邀請我去做她的私人「機佬」,哈,好耐無試過幫人影咁多相,好多女仔見到我都好開心,都有男仔既,無他,因為有人幫佢地揸機影合照,最高峰時一次過拿著四部數碼相機。都咪話唔驚,相機有大有細、有厚有薄、有重有輕,若然一個唔覺意就。。。。

見到佢地影得咁開心,我都覺得好開心,即使曬得慶烚烚,大汗疊細汗,都無所謂。

希望我呢位好朋友可以順利畢業。只要盡左力,做好自己,其他的甭管,交給祂啦。
p.s. 希望我影d相合格啦,無手震或對錯焦啦。

好朋友又係老朋友,回程時佢唔係問我「有冇返團契」,而係問「返得隱唔隱定」,真係一針見血。被她這樣一說,就覺得今晚無論如何都該返團契,而且這幾日工作沒那麼忙,逃不了的。

No comments: