Wednesday 3 August 2005

數碼沖印,真煩

BLC~大檸樂,尋晚激嬲左阿媽

事緣我懶,唔想在電腦上幫阿媽執相,又想拖多陣先做
結果當然係慘敗,戰敗國要作出賠償,勁蝕兩粒鐘,整到三點幾先有得訓

早前阿媽去聚餐,帶埋部新數碼相機去影相,沖晒出來發覺色溫有問題,都偏紅了。佢話部機係新買的(其實係上季了)但影出黎唔好睇,更係心翕(不過供緊部機果個好似係我喎),所以要我在電腦上執相。有四十幾張,我又唔係PRO,上次執張大合照既紅眼問題,已經令我覺得好痛苦。逐張執,每張個SETTINGS都唔同,個PREVIEW格仔又豆腐潤咁細,唉,眼都濛埋。

前晚執左幾張合照,叫阿媽去沖多次看看效果如何。佢去了兩間沖晒舖印,其中一間要今日才有相。似乎同一張相在兩間舖印出來效果唔一樣。個六和個二比較,個六比較清但偏紅,個二就?退貨再晒會好靚喎,似乎平既質素唔穩定呢。

個六和個二,只差四毫。

近排發覺阿媽好似對呢D花費無咁著緊。係好事。

佢會唔會有日講:「果一百幾十唧,豪俾佢咯~」


p.s. 尋日終於搵到厚海綿,而且是免費的,只是有點髒。pack好隻harddisk了,等機會溜出去去郵局寄先。

No comments: