Tuesday 9 September 2008

又到中秋

自稱「三爺」的某君在其MSN上寫著「又到中秋...」

阿彭:鐘.揪.折!
三爺:yeah。班友又走入黎問我中秋節有乜表示,好似年年都黎一野
阿彭:邊班友?
三爺:我啲O靚
阿彭:你話中秋節大家應該一齊賞月唔工作。咁賞月係半夜最正,所以,中秋果晚大家應該一齊返到公司做到十二點之後一齊出去賞月。到時你請大家一齊食一盒月餅,喻意大家一條心,其利可賺多桶金!
三爺:算把啦,我都唔知講乜,香港果邊都係送個月餅咋。班友....真係頭痕

無錯,有時真係幾頭痕。少嘢做,公司無錢賺,所以無可能。多嘢做,佢哋又唔想做。想做少啲、公司又可以賺多啲,唯有每件嘢都做好啲,咁即係要花多啲時間和心機落去,即係做多啲咯。

三爺:唉,煩。今年比得,即係出年又要比;人就越來越多,比得越來越多。講真,錢事少,政策事大
阿彭:做壞咗個頭會死
三爺:所以話都幾煩

到底作為基層會唔會考慮上層嘅事呢?我宜家只係知道,夾心層係最慘,所以我以後食夾心餅時,唔會再用力去壓中間啲醬出嚟。

又諗起公司請人嘅事,頭痕到爆。人工要求低嘅,能力都有限。如果花大錢請一個人,即係成條TEAM都要孭起佢既人工,如果條友係廢柴,咁就扒街了。

No comments: