Thursday 25 May 2006

國王的自動門(要做幾耐)

國王總喜歡拿我來開玩笑,失驚無神就下旨,問我呢個做唔做到,果樣又要做幾耐。尋日起完碼頭,今日就起鐵路,聽日話要起大橋,分分鐘要起埋機場。別的國家有的技術,不一定代表我(我國)都有;正如我有技術都不能公開(那可是國家級機密,洩露的話要殺頭哦,笑)。我只是一個小小工程師仔,邊做邊學,未做過就唔識,要無師自通一切,要去到大師傅級的水平,還有很遠路。

無奈,鄰國似乎充斥著大師傅。

某日,國王召見我,問我一度「自動門」要做幾耐。什麼!? 自動門好似要用電,但其他的我一概不知。後來,終於讓我找到個「開門佬」,雖然他不及電梯女郎般「索」,不過可以頂得兩下,可以幫手開門。後來,嫌他大份又蠢,所以,炒左。

一度「自動門」要做幾耐?做唔到。

尋日,我在岸邊釣鯊魚,鯊魚就無,不過俾我釣左度自動門上來。十分鐘,只是十分鐘,就安裝好。馬上使人送去丞相府,後來國王出巡看見,甚是雀躍。

一度「自動門」要做幾耐?十分鐘。

這度自動門,原來簡單得很,簡單到一個地步是,以我今時今日的技術都未必可以開發出來。更不用說兩年前了。

一度「自動門」要做幾耐?兩年等待、兩日運氣、兩個字安裝。

No comments: