Monday 7 March 2011

你仲係唔係「至NET小人類」?

iMac 最重要既工作係播歌,今晚一路 back up 一路 MSN 一路聽古巨基,聽到一首歌,原本打算以後唔聽,但聽落又好爽,呢首歌係古巨基作曲填詞既:至NET小人類

天空宇宙任我闖 追蹤那耀眼星光 只因我是至NET小人類
無窮無窮小宇宙 來讓我營造這世紀
從來從來不退後 憑著那無盡的朝氣
探索世界許多變遷 Go Go Go Go
我要與你穿梭網中 便接通
讓彼此天空相連 心聲閃於眼前
細看這宇宙幻變 星空無盡遙遠
無窮無窮小宇宙 來讓我營造這世紀
從來從來不退後 憑著那無盡的朝氣
探索世界許多變遷 Go Go Go Go
我要與你穿梭網中 便接通
讓彼此天空相連 心聲閃於眼前
細看這宇宙幻變 星空無盡遙遠
讓彼此天空相連 心聲閃於眼前
細看這宇宙幻變 星空無盡遙遠
天空宇宙任我闖 追蹤那耀眼星光 只因我是至NET小人類

小朋友純真的志氣,在大人身上已經係買少見少。「是就說是,不是就說不是」,職場上還有幾多個人做得到?要麼就是新仔無權力無地位,要麼就是個老屎忽,做事圓滑唔上身,唔會得罪呢個果個,因為佢怕地位不保,又或者佢做人的宗旨就是「唔好將個波(責任)擺在自己身上面」。

日做夜做,只係為左生活為左每個月果雞碎咁多果份糧,都唔知係夠買個階磚定夠買個門框,但就要埋沒良心埋沒理想。曾幾何時有過那種「天空宇宙任我闖」的視野、「追蹤那耀眼星光」的魄力、「無窮無窮小宇宙」的爆炸力、「從來從來不退後」的意志、「來讓我營造這世紀」的信心已經盪然無存。

然後 MSN 讓彼此有理想既人相連,嘔血的心聲閃於螢光幕前,細看這公司的幻變,原來理想係無限無盡遙遠。

化作星塵吧。

No comments: